Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шпіляк А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Шпіляк А. С. Landing page та smart site як ефективні маркетингові інструменти [Електронний ресурс] / А. С. Шпіляк, О. П. Цурін // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 431-436. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_64 Досліджено роль Landing Page як ефективного маркетингового інструменту, проаналізовано основні етапи створення сторінки, її структуру та компоненти. Розглянуто Smart Site як інноваційне вдосконалення Landing Page, вказано його основні характеристики і механізм дії. Проаналізовано причини ефективності цільових сторінок, основні важелі впливу на відвідувача. Охарактеризовано особливості та роль кожного компонента сторінки. Виявлено найпоширеніші помилки розробників сторінки, запропоновано можливі шляхи їх виправлення та фактори, які необхідно враховувати при створенні Landing Page. Надано рекомендації щодо правильного створення цільової сторінки, яка підвищить показник конверсії. Вказано можливі способи моніторингу результатів та виявлення недоліків, що гальмують процес покупки. Сформульовано вимоги для розробника та замовника Landing Page чи Smart Site, дотримання яких сприяє отриманню максимально ефективного результату. Обгрунтовано актуальність використання цих маркетингових інструментів у майбутньому.
| 2. |
Лебеденко С. О. Формування стратегії просування мобільних додатків [Електронний ресурс] / С. О. Лебеденко, А. С. Шпіляк. // Ефективна економіка. - 2018. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_5_27
|
|
|